Изминатава недела Милано се тресеше во ритамот на диригентските палки на некои од најреномираните дизајнери во модната индустрија. Имињата Џорџо Армани, Прада, Кавали, Фрида Џанини, Версаче и Долче и Габана се повеќе од звучни и може да се каже дека сосема оправдано моментално го освојуваат вниманието. Ѕирнете низ нивните колекции за да добиете претстава за трендовите што ќе бидат актуелни наредната сезона.
Гучи
Неодоливи фустани со паднат струк во златна, сребрена, црна и бела боја, црни проѕирни елегантни фустани, интересни панталони со висок струк и краток „шлиц“ на ногавиците и многу златни детали... ревијата на Гучи го донесе на сцената гламурот на 20-тите години.
„Сакав да ја истражувам оптичката страна на женственоста со создавање на скулптурен гламур за жената Гучи“ – објаснила креативната директорка Фрида Џанини.
Иако доминираа црната и белата боја, златната и бојата на смарагд на елегантен начин се интегрираа во голем дел од креациите. Фрида не пропушти да си поигра и со принтовите, мешајќи црно-бели шарки на жирафа со принт на зебра.
Фенди
Хоризонталните и вертикалните линии ја преокупираа модната писта на ревијата на Фенди. Карл Лагерфелд како вистински мајстор успеа да прикаже шик начин на облекување за вистинската жена.
Тренч мантили, асиметрични сукњи, многу кошули, фустани кои потсетуваат на туники и интересни повеќеслојни горни делови со отсечени раменици го одбележаа новиот стил на жената Фенди.
Версаче
Море од гламур ја преплави модната писта на шоуто на Версаче. Нежна, елегантна и гламурозна колекција претстави Донатела Версаче, праќајќи на сцената манекенки кои наликуваа на вистински сирени со креации украсени со морски ѕвезди и коњчиња.
Тоа е имиџ на сирена „која пристигнува во Њујорк во жешка летна ноќ, подготвена да освои сè: луѓето, градот и самата себе... Жените мора да ја извадат својата агресивна страна, бидејќи сè уште треба да се пробиваат за да се истакнат во светот на мажите. Во никој случај не сум романтичарка, но чувствував дека треба да ја омекнам таа решителност“ – изјавила Донатела.
Прада
Она што може да се каже за неповторливата Мјуча Прада е дека никогаш не се плаши да стапне во непознатото и да експериментира со стандардите за убавина. Критичарите отсекогаш ја опишувале како креаторка со жед за нови идеи.
За новата колекција, Прада извади на виделина елементи како автомобили од 50-тите години, фигури од стрипови и ретро цветни дезени. Автомобилите беа главна тема на колекцијата – на креациите на кои немаше автомобили имаше апликации од чад. Сукњите беа со должина до колена и со висок струк, но кратките „блузички“ отскриваа дел од стомакот на моделите (тренд кој неспорно завладеа на пистите). Палетата на бои беше женствена: жолто, кремово, небесно сино и бордо.
Алберта Ферети
Коктел фустани со должина до под колената доминираа на ревијата на Алберта Ферети. Во секој од нив искусната креаторка имаше вметнато проѕирни ткаенини кои умерено покажуваат дел од женското тело.
Низ креациите можеа да се видат елементи инспирирани од арт деко стилот, како и од стилот на 20-тите и 60-тите години. Ферети успешно употреби поживи бои, како корална и жолта, најавувајќи разнобојна пролет.
Емпорио Армани
Отсуството на боја во повеќето од креациите на Џорџо Армани придонесе да дојдат до израз префинетоста и рафинираноста на ткаенините, кројките и изработката.
Црно-белата колекција ја фасцинира публиката со женствен современ приказ на машки стил на облекување и стилот од раните 20-ти години.
Макс Мара
Модната куќа Макс Мара се смета за бренд кој нуди безвременска елегантна облека за повозрасните жени, но новата колекција како да е обид да проникне кај младите клиенти.
Бело, ведро сино, нијанси на крем и златна боја ја окарактеризираа луксузната колекција во спортски стил.
Долче и Габана
За време на модната недела во Милано, познатото креаторско дуо ја објави веста за затворањето на нивната модна линија D&G и покажа дека ќе го задржи на фокусот својот примарен бренд.
Дневните креации беа ретро цветни и разнобојни, а вечерната облека беше украсена со многу блескави камења. „Сè потсетува на типичниот италијански весел дух“ – изјавиле прочуените дизајнери.
Роберто Кавали
Златото е актуелна тема во бизнис круговите, но и во центарот на новата колекција на Роберто Кавали. Етаблираниот дизајнер употреби злато на фустани, панталони и дури и јакни.
„Оваа колекција е химна на „Made in Italy“ и на фантазијата на италијанскиот стил. Инспирирана е од жените кои го сакаат животот и кои гледаат на него со сензуалност“ – изјавил Кавали пред почетокот на шоуто за колекцијата во која се испреплетуваат егзотичност, сексапил и мистериозност.