Мејкап артистите предлагаат трендови, но жените не секогаш ги следат. Сте се запрашале ли каква шминка најмногу купуваат жените?
Компанијата за пазарни истражувања NPD реши да го проучи пазарот за шминка и да открие каква шминка најмногу сакаат и купуваат жените во 2011 година.
Кога станува збор за очите, жените најмногу купуваат црна маскара за волумен или за дефинирање на трепките. Но, не го следат трендот „сенки за очи во силни воочливи бои“ и најмногу купуваат сенки во кафеава или беж боја за да постигнат природен изглед.
Доста популарна опција кај жените се кратките црни нокти, но розовите нокти се апсолутен хит. А освен розови нокти, жените оваа година преферираат и розови усни.
Заклучок: Најпопуларниот изглед за 2011 досега вклучува драматични очи, истакнати нокти и розов или кармин во пудра боја, но не сјај за усни.