Романтична реклама за гуми за џвакање ќе ве разнежни. Видеото ја следи љубовната приказна на Сара и Хуан, а се фокусира на моменти низ кои минуваат сите врски – првиот разменет поглед, првиот бакнеж...
Во секоја од сцените парот споделува гума за џвакање, а Хуан постојано црта на обвивките. Крајот на видеото ќе ви открие што црта тој и ќе ве преплави со емоции.
Видеото, кое всушност е реклама е за гумите за џвакање „Extra“, досега е прегледувано повеќе од 4 милиони пати на YouTube.
Ова не е првпат популарниот бренд на компанијата „Wrigley“ да ни ги насолзи очите и да нè потсети на моќта на малите гестови. Во 2013 година „Extra“ привлече огромно внимание со рекламата „Оригами“.