Mango го презентира „Племенскиот Дух“, првиот од четирите трендa кои ќе бидат прикажани во рекламните кампањи за пролет/лето 2016.
Компанијата се ослони на познатата американска манекенка Кендал Џенер за да ја претстави колекцијата на несопирлива убавина и културна фузија, карактеристична за најдивите савани.
„Племенскиот Дух“ е февруарски тренд инспириран од етно мотивите. Комбинацијата на материјали со принт и антилоп го оживува природниот карактер на обичниот тренд за време на летната сезона. Експлозија на земјени нијанси, со бои како сенф, кафени и песочни тонови се комбинираат со изобилство на модни додатоци за да се создадат комбинации со племенски влијанија и слободен дух.
За колекцијата и нејзината последна соработка, Кендал вели: „Почестена сум што ме избраа да го претставувам делот на „Племенски Дух“ од колекцијата. Уживам да ги носам парчињата, материјалите и формите – навистина ја отсликуваат привлечноста на природата од која е инспирирана колекцијата. Сликите кои ги направивме на сетот ги рефлектираат природните нијанси, истовремено покажувајќи убави и маркантни парчиња! Снимањето беше навистина одлично и работењето со целиот тим на MANGO беше неверојатно искуство!“