Важноста на семејните традиции и вредности е одлично прикажана во новата божиќна реклама на Дизни.
Видеото ја следи приказната за млада мајка Лола, нејзините две деца Макс и Ела и нејзиниот нов партнер Мајк, кој официјално влегува во нивното семејство.
„Очувот“ (The Stepdad) дава сè од себе за да ги зачува традициите кои децата ги имале со нивниот биолошки татко.
„Во срцето на приказната е многу посебна книга со приказни – скапоцен предмет кој му е подарок на Макс од неговиот биолошки татко. Книгата ја слави моќта на раскажувањето приказни и како тоа може да ги продлабочи семејните врски“ – пишуваат од Дизни.
Оваа реклама на Дизни е продолжение на минатогодишната реклама за Никол и нејзината баба Лола. Потсетете се на видеото: