Како и досега, ПроКредит Банка и понатаму продолжува да Ви нуди 24/7 услуга преку дигитални канали кои овозможуваат непрекината услуга директно од Вашиот дом/канцеларија.
Ве потсетуваме на сите дигитални услуги кои Ви стојат на располагање:
Користете Е-банкарство од Вашиот дом/канцеларија
- Плаќања во земјата и странство
- Орочување депозит
- Трансфер на штедна сметка (Флекс Заштеда)
- Ресетирање на лозинка
- Менувачко работење
- Трансфер на плати (за правни лица)
- Аплицирајте на следниов линк
Потпишувајте договори со дигитален потпис
- Потпишување договори за кредитирање и документано работење
- Добивање SWIFT за секое меѓународно плаќање
- Добивање информации за сите меѓународни приливи
- Повеќе детали на следниов линк
Користете М-банкарство за физички лица
- Преглед на сите сметки и кредитни производи
- Трансфер од/на штедна сметка (Флекс Заштеда)
- Сетирање на лимит на картичка
- Блокирање на картичка
- Повеќе детали следниов линк
Користете MasterCard Direct бе провизија на сите банкомати во земјата
- До 3 бесплатни повлекувања во месецот на сите банкомати во земјата (банкомати на сите банки)
- Можност за онлајн трансакции
- Повеќе детали и апликации на следниов линк
Користете Зона 24/7 за сите готовински транскакции
- Уплата и исплата на денари и евра на банкомат
- Уплата на дневен промет на банкомат или Сеф за дневен промет
- На следнава мапа
- проверете ги локациите на Зона 24/7
Покрај горенаведените дигитални услуги достапни 24/7 ПроКредит Банка Ви стои на располагање за сите Ваши кредитни барања и останати потреби. Разгледајте ја нашата понуда за физички лица на следниов линк или консултирајте го Вашиот бизнис советник за клиенти за потребите на Вашата компанија.
Долнително, Одделот за корисничка поддршка во ПроКредит Банка Ви стои на располагање за поддршка, совети и консултации и тоа секој работен ден од 08.00 до 17.00 часот. Контакт е-маил: mkd.info@procredit-group.com Контакт телефон: 02/2 446 000.
Комерцијален текст