Психолозите тврдат дека студентите кои користат Facebook додека учат добиваат пониски оценки во споредба со студентите кои не ја користат оваа социјална мрежа.
Ново истражување покажало дека користењето на Facebook може да ги намали оценките на студентите со 20%.
Професорот Пол Киршнер и неговиот тим анализирале 219 американски студенти на возраст од 19 до 24 години. Резултатите покажале дека оценките од испитите на оние кои користеле Facebook додека учеле се за 20% пониски од резултатите на студентите кои не ја посетувале најпопуларната социјална мрежа.
Но, Facebook корисниците не веруваат или не сакаат да поверуваат во овие заклучоци. Дури 75% од корисниците сметаат дека поминувањето на голем дел од времето на сајтот не влијае на нивните академски постигнувања.
Останатите корисници во главно веруваат дека користењето на Facebook има лош ефект и признаваат дека Facebook манијата ги принудува да си ја одложуваат работата и учењето.