Почетна » Новости » Актуелно » Поставена првата арт-реклама на ѕидна фасада во Скопје

Поставена првата арт-реклама на ѕидна фасада во Скопје

Од неодамна, зградата веднаш до гимназијата „Јосип Брз Тито“ ја краси нов уметнички мурал, насликан од познатиот архитект и уличен артист од Белград, Андреј Јосифовски, познат под псевдонимот „Пијанист“.

Овој мурал е поставен по нарачка на Халкбанк и всушност претставува првата арт-реклама на ѕидна фасада во Скопје.

Халкбанк реклама Халкбанк реклама

Пораката зад делото е „Важни се луѓето“, која истовремено е и корпоративниот слоган на Халкбанк, и со овој потег банката наместо да вложува во класично надворешно рекламирање, се потруди на креативен начин да придонесе за вистинско разубавување на градот, но и да им оддаде почит на луѓето од заедницата и на вистинските вредности што треба да се негуваат.

Цртежот е долг вкупно 15 метри, широк 10 метри и зафаќа површина од околу 150 метри квадратни. За негова изведба беа потребни вкупно 5 дена, а „Пијанист“ работеше сосем сам како артист за муралот.

Подолу погледнете ја галеријата од изведбата на муралот, а ви ја пренесуваме и пораката која Халкбанк му ја даде на „Пијанист” за инспирација за решението.

„Важни се луѓето.

Важни се луѓето од ова соседство...

Важна е дамата што живее во оваа зграда; Важно е момчето што оди во ова училиште; Важна е девојката од соседството; Важен е човекот од околината што посветено работи...

Важни се сите луѓе под ова наше Сонце.

Но, важна е и поддршката. Важна е поддршката што треба да си ја даваме еден на друг секогаш кога таа ни е потребна.

А како Халкбанк се трудиме да го докажеме токму тоа:

Важни се луѓето. Важна е поддршката.“

Халкбанк реклама Халкбанк реклама Халкбанк реклама Халкбанк реклама Халкбанк реклама

Анкета

Анкета
Дали си имате направено естетска корекција на лицето?
  • 15%
  • 24%
  • 61%
Се испраќа...

(Вкупно: 19740 гласа)

Цитат

Животот е како монета. Можете да ја потрошите како сакате, но можете да ја потрошите САМО ЕДНАШ.

Лилиен Диксон

Виц

Брачните расправии се како да читаш „Правила и услови за користење“ на интернет.

На крајот посекако завршуваш со: „Се согласувам“.