Почетна » Новости » Актуелно » Во ритамот на незаборавните искуства: Heineken слави 150 години постоење со 150 диџеи на Destination Good Times

Во ритамот на незаборавните искуства: Heineken слави 150 години постоење со 150 диџеи на Destination Good Times

Прослави 150 години Heineken во ритамот што најмногу ти годи и уживај во забавата со 150 диџеи, на 5 сцени и име што кажува сѐ: DESTINATION GOOD TIMES!

Пивскиот бренд што ја движи, промовира и поддржува македонската клупска сцена го собира најдоброто од неа на едно место, во Градскиот парк во Скопје, за да ја круниса својата глобална кампања, која го слави неговото богато наследство, но и неговата моќ да ги собере и обедини луѓето и да ги инспирира заедно да создадат радосни и незаборавни моменти... на еден или на друг начин.

Токму ова ќе биде и наша мисија на големата забава во Градски парк – да го споиме најдоброто од нашата клупска сцена и заеднички да ја пренесеме таа енергија до сите гости што се во потрага по незаборавни искуства.

Heineken

Во духот на својата роденденска кампања, преку која истакнува дека не постои такво нешто како правилен изговор на неговото име, ниту, пак, правилен начин да се ужива во него сѐ додека го прави тоа за што е создаден, да ги собере на едно место луѓето што ти значат и со кои создаваш незаборавни искуства, Heineken ги спои најдобрите локални диџеи, почнувајќи од пионери и основоположници на електронската музика и клупската сцена, па сѐ до нови и млади имиња од новиот бран изведувачи.

„Heineken низ годините е неизоставен дел од музичката и клупска сцена во светот и секогаш бил дел од хип-хоп културата. Heineken во Македонија влегува во ново поглавје каде што фокусот е на локалната музичка и клупска сцена и сите сме среќни поради тоа, имаме поддршка од сериозен светски бренд позади нашата работа! На 30 септември прославуваме 150 години Heineken со најголемиот DJ line-up досега! Се гледаме на Destination Good Times!“ – изјави DJ Гоце.

Heineken

Сѐ за програмата, планираните активности и содржини можете да прочитате на официјалните профили на Инстаграм и на Фејсбук.

Не заборавајте да консумирате одговорно!

Комерцијален текст

Анкета

Анкета
Дали си имате направено естетска корекција на лицето?
  • 15%
  • 24%
  • 61%
Се испраќа...

(Вкупно: 19705 гласа)

Цитат

Животот е како монета. Можете да ја потрошите како сакате, но можете да ја потрошите САМО ЕДНАШ.

Лилиен Диксон

Виц

Брачните расправии се како да читаш „Правила и услови за користење“ на интернет.

На крајот посекако завршуваш со: „Се согласувам“.