„Truth or Dare“ – тоа е новиот моден бренд зад кој ќе стои кралицата на поп музиката, Мадона. 53-годишната пејачка одлучила дека ова е идеално време за да создаде моден бренд за возрасни.
„Во изминативе неколку години безброј пати ми имаа понудено да создадам сопствен бренд. Тајмингот е совршен и во Iconix видов одлични партнери кои можат да ми помогнат да ја претворам мојата визија во реалност“ – изјавила Мадона.
Модната линија „Truth or Dare“ ќе таргетира жени на возраст од 27 до 50 години и ќе вклучува обувки, чанти, долна облека, модни додатоци и парфеми.
Ова не е прва модна авантура на Мадона. Таа заедно со својата ќерка Лурдес постигна огромен успех со модната линија „Material Girl“, која е наменета за тинејџери.