Coca-Cola денеска ја претставија долгоочекуваната празнична кампања „НА СВЕТОТ МУ СЕ ПОТРЕБНИ ПОВЕЌЕ ДЕДО МРАЗОВЦИ“, во чии рамки делата што изобилуваат со добрина, добра волја и дарежливост се на врвот на новогодишниот список на Дедо Мраз.
Со овогодишната празнична кампања, Coca-Cola го прославува дедомразовскиот дух во секој од нас, мотивирајќи нè да се придружиме на празничната веселба и заедништво, да споделиме Coca-Cola со саканите, да им помогнеме на соседите или, пак, да изненадиме некој од семејството со празничен оброк.
Поради тоа што празниците не се празници без реклама на Coca-Cola, телевизискиот спот ќе почне да се емитува на 15-ти ноември, означувајќи го почетокот на празничниот период од годината.
Силната поврзаност помеѓу Coca-Cola и Дедо Мраз трае повеќе од еден век.
Поради тоа што духот на добрина, дарежливост и добра волја живее во сите нас, Coca-Cola состави дигитален квиз за да утврдите каков Дедо Мраз сте. Со помош на квизот „Дознај каков Дедо Мраз си“ (Find Your Inner Santa) достапен преку апликацијата Coca-Cola и преку пребарувачот во вашиот мобилен телефон, ќе добиете одговор на тоа каков вид Дедо Мраз сте врз основа на вашите одговори.
Поради тоа што темата на годинашната кампања е токму поттикнување на празничната добрина, Coca-Cola стапи во партнерство со Црвениот крст преку донации и меѓусебна поддршка. Како дел од празничната кампања, Coca-Cola ќе донира средства на Црвениот крст.
За повеќе информации посетете ја страницата https://www.coca-cola.com/mk/mk/offerings/xmas-2023.
Комерцијален текст