Најновата генерација на Hyaluron-Filler обезбедува троен ефект (полнење, стимулирање, заштита), благодарение на високо- и нискомолекуларната хијалуронска киселина, сапонините и новиот - еноксолон.
Компанијата Diners Club Македонија започна нова, смела кампања за репозиционирање на својот бренд, со која Diners картичките стануваат уште поблиску до сите граѓани.
Фестивалот за литература и илустрација за деца „Литера“ и Халкбанк АД Скопје, во октомври – месецот на штедењето, го промовираа ексклузивното издание на „Сликовницата на Халки“ работена целосно со еколошки бои и на еколошка хартија.
„Рио Кафе“, најголемата македонска компанија за производство на кафе ова лето ја заврши инвестицијата во нова, моментално најсовремена италијанска технологија за производство на кафе вредна 1.3 милиони евра.
Нов слоган, модернизирано лого, нов корпоративен спот, нова веб-страница и обновени и дигитализирани филијали се новитетите со кои деновиве Комерцијална банка се појавува пред своите клиенти.